marți, 16 iulie 2013

Trei impresii ………. - Irimia Ioan Alexandru

Impresii despre lecturarea cărţii pe suport tradiţional:
  • Mie mi-a plăcut să citesc o astfel de carte în format tradiţional.
  • Pe mine m-a deteminat să aleg această lectură fiindcă m-au tentat imaginile, titlul, coperta, ilustraţiile şi mi-a recomandat-o un coleg.
  • În timp ce am citit mi-a plăcut acţiunea şi personajele.
  • Îmi place să dau paginile, mirosul de carte nouă, cartea poate fi luată în călătorie, în parc, poate fi găsită mai uşor – împrumutată de la bibliotecă sau de la un prieten sau achiziţionată de la librării/anticariat.
  • Eu am trăit sentimentul de bucurie.
  • Este bine să citim.

Impresii de lectură despre cartea citită on line:
  • Cartea de pe internet nu are termen ca cea împrumutată de la bibliotecă.
  • Se găseşte mai uşor lectura pe care vreau s-o citesc.
  • Există riscul de a nu fi găsită cartea dorită pe internet.
  • Pentru a citi o astfel de carte este necesar să ai curent electric sau bateria încărcată pentru laptop, abonament la internet şi acesta să funcţioneze bine. Dacă n-ai intrenet acasă găseşti la bibliotecă calculatoare cu acces la internet sau rugăm un prieten.
  • Avantaj: poţi citi pe internet o carte care n-aţi mai găsit-o la librărie sau la bibliotecă pentru că nu este în fondul de carte sau a fost împrumutate toate exemplarele sau poate vrei să citeşti la sfârşitul săptămânii o lectură şi librăria şi biblioteca este închise.
  • Pe internet găseşti mai repede lecturile.

 Impresii de lectură despre e-book-ul citit de pe e-reader
  • Cu e-reader-ul este mai simplu de manevrat şi de utilizat şi nu trebuie să apeşi pe un buton ca să dai pagina.
  • E-readerul este foarte uşor şi mai subţire decât o carte. Fiind electronic nu se pot rupe foile şi se încarcă uşor. Literele sunt uşor reglabile la fel şi aşezarea în pagină.
 
 Irimia Ioan Alexandru
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Al. Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu