luni, 15 iulie 2013

Cartea - Staniloiu Leonard (Targu Jiu)

         Sunt un elev căruia îi place foarte mult să citească. Îmi plac cărţile cu basme, poveşti şi chiar povestiri istorice, cu lupte şi cu haiduci.
         Citesc de pe cărţi tradiţional, dar şi de pe internet. Pe internet este mai obositor deoarece stai atent la poveşti şi încep să te doară ochii. Eu consider că este mult mai bine să citesc din carte, deoarece o pot citi realaxat în pat sau la birou.
        Când este vreme frumoasă eu ies din casă şi citesc cartea la umbra unui copac pe o poieniţă plină cu flori şi aud cum ciripesc şi păsărelele. Unele cărţi au şi imagini foarte frumos colorate.
        Pe internet nu sunt imagini în lecturi, iar scrisul este mic şi îngroşat. Îmi place să citesc mai bine din carte decât pe internet.
        E-reader-ul este o tehnologie modernă de pe care se poate citi şi e uşor. Părerea mea despre acesta este că se poate citi foarte bine de pe el. Este o minitabletă.
        Mie îmi place mai mult să citesc de pe carte, deoarece dacă citim mult de pe E-reader ne vor durea ochii.
        E-reader-ul este foarte frumos, dar mai bine citim de pe carte!

                                                                                                                               Stăniloiu Leonard
                                                                                                                                          Clasa a IV-a D
                                                                                        Şcoala Generală „Al. Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu