vineri, 12 iulie 2013

E-lectura pentru mine - Ciocan Andrei Cristian (Targu Jiu)



Eu am ales cartea „Singur pe lume” de Hector Malot, pe care să o citesc şi de pe carte şi de pe internet.
          În această carte m-a impresionat atât acţiunea cât şi personajele. Eu am citit cu plăcere această carte şi am înţeles că ar trebui să apreciem mai mult persoanele dragi.
          Mie mi-a plăcut mai mult să citesc de pe carte în modul tradiţional, deoarece cartea poate fi luată oriunde mergem.
          Dacă alegem varianta de a citi on line există riscul să nu găsim cartea dorită pe internet, sau bateria laptopului să fie descărcată sau să nu ne meargă internetul.
          Părerea mea este că mie mi-a plăcut cel mai mult când am citit de pe e-reder, pentru că este ceva nou şi vreau să mă obişnuiesc cu cititul.
          E-readerul este mic, uşor şi pot citi de pe el orice carte.
Mie îmi place să citesc şi tradiţional de pe carte, pentru că unele cărţi au mai multe informaţii.


Ciocan Andrei Cristian
Clasa a IV-a D
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu