luni, 15 iulie 2013

Îmi place să citesc! - Bodislav Cristina Mihaela - Ticleni Gorj

                    
              Era o zi frumoasă de februarie. Mergând pe alee spre clasa de curs, am observat pe panoul de afișaj al școlii un afiș mare și frumos colorat, care în urmă cu o zi nu era acolo.
            Din curiozitate m-am apropiat și am citit afișul. Am rămas plăcut surprinsă când am citit că este vorba de un proiect al bibliotecii orășenești, proiect ce ne invita, parcă, să luăm noi elevii parte. Prea bine nu am înțeles despre ce e vorba, dar nu peste mult timp, în aceeași zi au venit doamnele bibliotecare și ne-au spus despre proiect, ne-au dat cererile de înscriere și ne-au invitat să participăm.
             Niciodată nu mi s-a părut ziua de cursuri atât de lungă. Niciodată nu mi s-a părut drumul spre casă atât de lung. Abia așteptam să ajung acasă, să-i povestesc mamei despre proiectul la care îmi doream să particip, pentru ca ea să își dea acordul.
                Aveam cererea completată și semnată de mama. Eram fericită.
La prima oră, a doua zi, am mers și am depus-o la doamnele profesoare care erau partenere în acel proiect.
            Am început proiectul cu emoții, deoarece nu văzusem cum arată sau ce e un e-reader.
             Mi-am ales cartea pe care doream să o citesc pe suport de hârtie, am citit-o cu plăcere dar eram nerăbdătoare să citesc și on line. Am citit și pe calculator.
           După aceea a venit și lectura pe e-readere. Curiozitatea îmi era satisfăcută, acum aveam cunoștințele necesare despre e-book-uri.
            Cititul tradițional mi-a plăcut, pentru că așa citisem de când am început să ,,buchisesc” literele .
Am fost atrasă de cititul on-line, pentru că, dacă nu găseam o carte în biblioteca publică sau școlară, era o necesitate .
         E-reader-ul  era o noutate.
Acum făcând comparație între cele trei moduri de lectură, am constatat că pentru mine cel mai plăcut mod de-a lectura este cel tradițional, adică pe suport de hârtie.
            Îmi place mirosul de hârtie, îmi face plăcere să văd o carte care a fost citită de mai multe persoane, îmi place să mă întreb dacă acele persoane au citit-o cu plăcere sau dacă nu, dar cel mai mult îmi place să aud foșnetul făcut la întoarcerea paginilor.
           Participarea la acest proiect mi-a oferit posibilitatea să cunosc mai mulți copii de vârste diferite, de-a cunoaște opinii diferite privind modul de lecturare, dar și noua tehnologie apărută.
           Pentru aceste lucruri, mulțumesc doamnelor bibliotecare, care mereu se gândesc la noi copiii, și ne asigură accesul la tot ce e nou, fie apariții editoriale, fie noua tehnologie de lecturare.
                                                                                 Bodislav  Cristina  Mihaela
                                                                                 Clasa a IV-a
                                                                                 Ticleni Gorj

 

 
 
 
 
 
 
 
                                                     
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu