luni, 30 septembrie 2013

Sarbu Vittoria Adriana - Lectura (Barbatesti Gorj)

Ma numesc Sarbu Vittoria Adriana si sunt eleva la Scoala Generala din Barbatesti. Pentru mine a citi este o bucurie, un timp plin de pace, de aventura, de a ma bucura pur si simplu de o poveste frumoasa. Fiecare persoana are preferinte diferite de la autori la genuri de carti. Mie imi plac poeziile lui Vasile Alecsandri, povestile lui Ion Creanga, iar ultima carte citita este un roman celebru in toata lumea se numeste “Singur pe lume” si a fost publicata de Hector Mallot in anul 1880. Placerea de a citi mi-a dezvoltat-o doamna mea invatatoare, parintii mei si nu in ultimul rand doamna bibliotecara. Imi place sa citesc in metoda traditionala de pe carte dar cred ca biblioteca este locul de intalnire al trecutului cu prezentul dar si cu imaginea viitorului, deoarece am citit lectura la calculator si pe cartile digitale dar preferata mea este tot cartea clasica. Va invit pe toti sa lecturam impreuna. Va salut pe toti cu drag, Adriana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu