duminică, 29 septembrie 2013

Prietena mea cartea - Brandusoiu Denisa (Barbatesti Gorj)

Ma numesc Brandusoiu Denisa, am 14 ani si sunt in casa a Vll-a, la Scoala Generala Barbatesti. M-am inscris la acest proiect , deoarece, imi place sa citesc foarte mult. Cartile mele preferate sunt cele de aventura,deoarece sunt niste carti interesante. In cadrul acestui proect trebuie sa citim carti in trei modalitati diferite: - traditional, de pe carte - on line de pe calculator - un e-book de pe e-reader Este frumos sa citesti de pe E-Reader chiar si de pe calculator, dar eu aleg sa citesc de pe carte, deoarece ii pot simti mirosul, o pot rasfoii si mai ales o pot lua cu mine in calatorii, pentru ca imi place foarte mult sa calatoresc. Mie imi place sa citesc in camera mea, fiind singura si sa nu ma deranjeze nimeni, pentru a-mi imagina ca sunt chiar eu personajul principal. Din punctul meu de vedere este foarte important sa citesti, nu conteaza daca citesti de pe carte, de pe e-reader sau calcurator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu