luni, 30 septembrie 2013

Lectura, zana buna a povestilor - Paducel Elena Madalina (Barbatesti)

Buna! Va salut din Gorj! Sunt Paducel Elena Madalina, eleva in clasa a VI-a la Scoala Generala Barbatesti. Imi place mult sa citesc, sa desenez, sa fac drumetii si sa pescuiesc, sa caut multe noutati intre filele cartii dar si pe internet. Noul pentru mine nu este greu, deoarece prin atitudinea mea ferma, fiind o fetita vesela, zglobie si increzatoare incerc sa nu am piedici puse de necunoscut. Cartea pentru mine este catalogata ca fiind prietena mea fidela si ascultatoare care ma asteapta timida intre rafturile bibliotecii si care imi daruieste intreaga sa acumulare de cunoastere si invatatura. De multe ori apelez si la calculator pentru a gasii noutati, ceea ce intre filele cartii nu pot fi gasite si tototdata pot accesa mai multe programe in acelasi timp listand toate notele consemnate in urma studiului . Cartile electronice sunt cele mai noi prietene care imi ofera servicii de cunoastere si educare atat la biblioteca cat si acasa sau in calatoriile mele. Sunt fericita ca am ocazia de a citi atat in format clasic cat si in format electronic si totodata de a dezvalui si altor copii din tainele ascunse intalnite intre filele cartii sau in randurile ticluite ale e-book-urilor sau calculatorului. Copii din toata tara, cititi cat mai mult si rezultatele vor aparea. Va iubesc si va saluta din Barbatesti -Gorj Madalina Paducel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu