luni, 30 septembrie 2013

Cartile, tovarasi fara grai - Stefanescu Stefania Narcisa (Barbatesti)

Ma numesc Stefanescu Stefania Narcisa am 12 ani si sunt in clasa a V-a. Mie imi place sa citesc enciclopedii si carti de povesti. Pe mine cititul ma relaxeaza. Desi hobiul meu este sa pictez ,nici cititul nu e lasat pe dinafara. Am citit si de pe E-reader, dar totusi cartile normale sunt mult mai frumoase. Seara ii citesc fratelui meu povesti pentru a putea adormi. Am acasa foarte multe carti. La biblioteca vin des pentru a citi si pentru a intra pe calculator pentru a citi povesti necitite de catre mine. Imi place foarte mult sportul, iar eu cand plec in drumetie imi iau cu mine un caiet si o carte. Caietul este pentru obsertvatii, iar cartea pentru citit. Mie imi place sa citesc in pat in camera mea deoarece citind linistita imi imaginez ca sunt chiar eu in poveste si ca intamplarile se petrec chiar in fata mea. Cand vin la biblioteca doamna bibliotecara ma ajuta la calculator cand am o problema si nu stiu cum s-o rezolv. Doamna bibliotecara este foarte amabila cu mine si ceilalti copii care vin la biblioteca. Acesta este puctul meu de vedere despre citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu