duminică, 29 septembrie 2013

Cartea, prietena mea de-o viata - Malina Gheban (Barbatesti)

Buna! Sunt Mălina Gheban eleva in clasa a IV-a la Scoala Generala Barbatesti si una din placerile mele este lectura. Cartea este oaza de lumina si culoare care-mi improspateaza sufletul si mintea. Cand citesc parca ma transpun in personajul care ma fascineaza. Este atat de placut sa te poti relaxa in linistea camerei tale sau a salii de lectura din biblioteca, unde doamna bibliotecara Ioana Rosu te ajuta sa aprofundezi tainele cartii. La biblioteca am intalnit si alt mod de a citi cel de folosire a calculatorului unde accesand rapid titlul cartii imediat poti sa citesti sau sa cauti anumite redactari ale acestei cartii. Este interesant si placut sa folosesti astfel calculatorul. Lectura parca ti-i se scurge sub privire si cititul este atat de captivant. Dar de putin timp in viata mea a patruns un nou prieten care ma insoteste in biblioteca sau in parc, la scoala sau in excursie. Acest prieten credincios este cartea electronica, e-readerul, care ne dezvaluie multe opere, povesti, povestiri, poezii, nuvele placute si interesante, prieten care te imbie la o petrecere in timpul liber printr-o lecturare comoda si relexanta. Sunt incantata de aceste noi metode de a citi o lectura si recomand tuturor copiilor de a incerca sa lectureze in acest mod si vor fi surprinsi si bucurosi de aceasta noutate in lecturarea cartilor. De aceea va asteptam cu drag sa pasiti in interiorul bibliotecii noastre din Barbatesti - Gorj. Va iubesc si va salut, Malina Gheban

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu