luni, 30 septembrie 2013

Lectura pentru mine - Becheru Florian Iustin (Barbatesti Gorj)

Ma numesc Becheru Florian Iustin am 13 ani. Sunt elev in clasa a VII-a la Scoala Generala “Ion Popescu” din Barbatesti. M-am inscris la bibilioteca in proIectul “E-lectura pentru mine” pentru ca imi place sa citesc. In acest proiect am avut de citit carti in trei formate diferite: traditional de pe carte, online de pe internet si un E-Book de pe E-Reader. Activitatea mea preferata este cititul pentru ca imi dezvota vocabularul si inteligenta. De asemenea imi place sportul, sa desenez si sa calatoresc. Dupa ce am citit carti in cele trei formate propuse de biblioteca in acest proiect pot spune ca cel mai mult mi-a placut sa citesc de pe E-Reader. Acesta este mic, usor, contine multe povesti si seamana cu o carte . Mi-a placut la E-Reader cum Se da pagina mai departe printr-o singura atingere cu degetele. Va astept la biblioteca Barbatesti sa descoperiti lectura folosind tehnologia moderna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu