luni, 30 septembrie 2013

Pasiunea mea pentru lectura - Rugeanu Alexandru Nicolae (Barbatesti)

Ma numesc Rugeanu Alexandru Nicolae si an 11 ani. Am terminat clasa a lV a la Scoala Primara Petresti, iar invatatoare mi-a fost doamna Mangu Simona Alina. As vrea sa va prezint pasiunea mea pentru lectura. Imi place sa citesc mai mult dupa carte. Unele povesti ma fascineaza precum “Prietesugul dintre soarece si pisica”, iar altele ma emotioneaza sentimental precum ”Porcul cel fermecat”. Eu citesc si la calculator si pe cartile digitale cand plec in excursii si drumetii. De asemenea mie imi mai place si sportul. Sportul meu perferat este fotbalul pe care il practic cu prieteni mei. Prin lectura , sport si calatorii imi petrec in mod placut copilaria .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu