luni, 30 septembrie 2013

Olteanu Ionut Marian - Lectura si sportul, prietenii mei (Barbatesti)

Ma numesc Olteanu Ionut Marian si sunt in clasa a VI-a la Scoala Generala Barbatesti. M-am inscris la biblioteca in proiectul „E-lectura pentru mine” unde trebuia sa citim carti in trei modalitati diferite: - traditional dupa carte - online de pe internet - un E-Book de pe E-Reader. Mie imi place sa citesc carti de aventuri si encilopedii despre animale. Eu citesc in camera mea singur, in aer liber dar si la biblioteca. Eu vin des la biblioteca pentru a citi carti de aventura necitite de mine pana acum , deasemenea eu practic sportul, imi place sa desenez si sa calatoresc. Am citit pe E-Reader dar imi place mai mult traditional de pe carte. Va astept pe toti la biblioteca Barbatesti sa calatorim impreuna in lumea lecturii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu