luni, 30 septembrie 2013

Iubesc lectura - Baluta Iustinian Lucian (Barbatesti)

Buna! Ma numesc Baluta Iustinian Lucian si m-am inscris in aceasta minunata competitie de la biblioteca Barbatesti. Invat la Scoala Generala Petresti, comuna Barbatesti. Imi place sa citesc foarte mult de pe carte, deoarece nu imi stric vederea si retin mult mai bine in comparatie cu noua tehnologie. Cel mai mult citesc carti de marele scriitor roman Petre Ispirescu. Imi place sa citesc in pat intins, dar sa fie liniste perfecta. Uneori iau creionul in mana si subliniez ideile care imi plac mult. O alta metoda de a-mi petrece timpul liber este practicarea sportului, fiind fotbalul pe care-l joc impreuna cu prieteni mei la noi in localitate. Totusi activitatea mea preferata ramane cititul pentru ca imi dezvolta inteligenta si poate sa ma duca la un viitor stralucit. Mi-a placut sa citesc si pe e-reader pentru ca am descoperit ceva nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu