joi, 29 august 2013

Plăcerea de a citi - Dumitru Vlad Andrei (Targu Jiu)

             Mie mi-a plăcut să citesc o carte în format tradiţional pentru că acea carte m-a impresionat prin acţiune şi prin felul cum autorul descrie fiecare personaj cu lux de amănunte. Eu am ales să citesc “Cartea Junglei” pentru că m-a atras titlul şi o copertă atrăgătoare.
În acea carte când am început să o citesc m-a fascinat cum autorul descria acţiunea şi personajele. Mie mi-a plăcut să o citesc în mod tradiţional pentru că puteam să o iau  cu mine peste tot.
În timp ce am citit lectura am avut sentimentul de bucurie.
             Mie mi-a plăcut să citesc o carte şi on line pentru că acţiunea m-a impresionat. Cartea pe care am citit-o on line am găsit-o foarte uşor. Riscul de a nu fi carte adorită pe internet există câteodată.       
             Pentru a citi o astfel de carte este necesar să am bateria încărcată pentru laptop.
             Mie nu mi-a plăcut să citesc de pe e-reader pentru că se vede foarte mic, iar pe internet poţi mări scrisul şi se vede foarte bine.
Dumitru Vlad Andrei
Clasa a VI-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu