joi, 29 august 2013

Impresii de lectura - Preda Eduard (Targu Jiu)

              Pentru mine cartea reprezintă un loc minunat, unde se întâmplă diferite acţiuni sau o modalitate de a nu-mi mai petrece copilăria pierzând timp la calculator sau televizor.
Beneficiile reale ale cititului sunt faptul că îmi îmbogăţesc mintea, cultura, limbajul şi nu-mi mai stric ochii stând la ce am menţionat mai sus.
Numele meu este Eduard şi am vrut să mă implic în proiectul E-lectura pentru mine? deoarece am vrut să văd cum arată un e-reader şi un e-book, fiindca nu sunt asa norocos ca altii şi pentru a citi mai mult decât mi-ar putea da biblioteca şcolii sau a mea.      
Mie mi-a plăcut să citesc o carte pe suport traditional deoarece se găseşte mai uşor  şi nu-mi stric ochii ca atunci când citesc pe laptop.
Mie  nu mi-a plăcut să citesc on line, deoarece îmi stric ochii stând prea mult la calculator, iar lectura se găseşte greu pe internet şi e posibil să lipsească unele paragrafe din ea.
De pe e-reader mie mi-a placut sa citesc un e-book, deoarece pe e-reader poti sa si cumperi carti care pe internet nu sunt.
Pe e-reader nu pierdem numarul paginii la care am ramas, cum se mai intampla la carti si nu se modifica textul şi de asemenea nu apar reclame care să ne  ia gandul de la carte, cum se intampla pe internet.
Sunt 100% sigur ca pe e-reader apar mereu cartile care le cautam, insemnand ca nu pierdem timp in librarii sau pe internet.
E-readerul-ul nu este mai performant ca ultimul ragnet in tablete, dar pe e-reader citesti, nu te joci.
Dintre cititul pe suport traditional, online si pe e-reader cel mai mult mi-a placut pe e-reader.
      De aceea il recomand celor care vor sa citeasca.

Preda George Eduard
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu