joi, 29 august 2013

Ador cititul de pe E-reader - Murariu Alexandru (Targu Jiu)


Pentru mine cartea este o prietenă foarte bună, poate cea mai bună. La orice oră din zi sau din noapte, pot apela la ea.
Când citesc o carte am impresia că îmi vorbeşte, că îmi spune lucruri interesante şi că eu la rândul meu vorbesc cu ea. Prin citit obţin o vastă cultură, o exprimare corectă, fluentă şi coerentă.
Cartea îmi îmbogăţeşte imaginaţia şi creativitatea îmi oferă sursa de informaţie de care am nevoie şi îmi creează o oază de linişte şi relaxare.
Cartea îmi stârneşte imaginaţia, punându-mă în pielea personajelor aceleaşi cărţi comparând traiurile, sentimentele, experienţele de viaţă cu personajul preferat.
Una din cărţile care mi-a plăcut cel mai mult „Pinocchio”de Carlo Collodi, pe care am cumpărat-o de la un chioşc de ziare pentru că mi-a plăcut coperta şi preţul. Mi-au plăcut de asemenea personajele: Pinocchio şi greierele şi am fost captivat de poveste până la ultimul cuvânt al cărţii.
Prefer cartea în format tradiţional deoarece poate fi luată oriunde şi poate fi răsfoită fără a avea nevoie de electricitate.
Poate fi împrumutată atât de la prieteni, cât şi de la bibliotecă.
Pe internet nu pot fi găsite toate cărţile dorite pentru a fi citite, fiind mai obositor cititul pe monitor, decât relaxarea dată de citirea unei cărţi.
Cel mai mult mi-a plăcut să citesc de pe e-reader, deoarece este cartea viitorului. Este uşor, ergonomic poate stoca o bibliotecă întreagă, iar cel mai important lucru este că nu te dor ochii.
         Ador cititul de pe E-reader!

Murariu Alexandru
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu