joi, 29 august 2013

Cartea este un taram magic - Popescu Andra Beatrice (Targu Jiu)

            Cartea este un tărâm magic în care te poţi afunda oricând simţi nevoia. O lume minunată cu diferite acţiuni şi personaje pline de mister. Am ales să citesc „Noua şi scurta viaţă alui B. Tanner” pentru că mi se pare foarte interesantă viaţa nocturnă a creaturilor mistice ale nopţii.
Mie mi-a plăcut să citesc o astfel de carte în format tradiţional deoarece este mult mai uşor de citit decât de pe internet.
Titlul şi ilustraţiile m-au determinat să aleg această carte. În timp ce citeam cartea mi-au plăcut foare mult personajele şi acţiunea dinamică. Îmi place să citesc pe suport tradiţional, pentzru că se simte mirosul de acrte nouă, o poţi lua oriunde cu tine şi este mai uşor să simţi sentimentele pe care ţi l etransmit anumite personaje. Simţi că te afli în carte.
Nu mi s-a întâmplt niciodată să nu-mi placă cititul pe suport tradiţional. Sentimentele pe care le-am întâlnit au fost: melencolie, frică, posesivitate, răzbunare, emoţie.
Nu mi-a plăcut să citesc cartea de pe internet, deoarec în timp ce citesc mă ustură ochii de la lumina puternică. Câteodată este destul de dificil să găseşti o anumită carte. Unele cărţi se găsesc mai greu, altele mai uşor. Dacă nu există o carte pe internet, apelez la bibliotecă.
Cărţile sunt interesante, ne pot schimba personalitatea şi ne pot învăţa să ne exprimăm mai bine.
O altă modalitate prin care am citit a fost de pe e-reader. Mi-a plăcut să citesc de pe el, deoarece paginile sunt uşor de dat şi este mult mai comod, când îl ţin în mână decât o carte sau de pe internet. Este o experienţă palpitantă pentru mine. Este ceva nou şi interesant.
În concluzie, dintre toate cele trei modalităţi de a citi mie mi-a plăcut cel mai mult să citesc o carte pe suport tradiţional.

Popescu Andra Beatrice
Clasa a VI-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu