joi, 29 august 2013

Impresii de lectură - Vodoiu Antonia (Targu Jiu)

            Cartea reprezintă pentru mine o modalitate de cunoaştere a lumii şi a miracolelor acesteia. Citind ne îmbogăţim vocabularul şi ne dezvoltăm imaginaţia.
Mi-am dorit foarte mult să particip la proiectul „E-lectura pentru mine?”, deoarece am redescoperit plăcerea de a citi.
Mi-a plăcut să citesc cartea „Ocolul pământului în 80 de zile” în format tradiţional, deoarece ştiam că este o carte de aventură şi am crezut că citind-o tradiţional voi simţi că le sunt alături personajelor. Această carte mi-a recomandat-o cineva, care tocmai o citise. În timp  ce am citit-o mi-a plăcut acţiunea, personajele şi felul în care autorul descria locurile în care se petrece acţiunea.
Îmi place să citesc o carte de pe suport tradiţional, deoarece cartea poate fi luată în călătorie sau în parc. În timp ce am citit lectura am trăit sentimente de bucurie, dar şi de frică.
Mi-a plăcut să citesc o carte de pe suport tradiţional, deoarece carte poate fi găsită mai uşor.
Nu mi-a plăcut să citesc lectura „Poveştile lui Păcală” de pe internet, deoarece se găseşte greu şi există riscul de a nu fi completă. Pentru a citi o astfel de carte este necesar să ai curent electric, abonament la internet şi acesta să funcţioneze bine. Când am citit pe internet nu am simţit aceleaşi sentimente pe care le simţeam când citeam tradiţional.
Cartea poate fi luată într-o călătorie sau la o plimbare în parc, pe când calculatorul nu.
În schimb mi-a plăcut să citesc de pe e-reader. Este o modalitate simplă de a-ţi potoli setea de lectură.
            E-reader-ul este uşor de folosit, iar e-book-ul citit de mine a fost foarte interesant şi m-a încântat încercarea de a citi în acest mod.
            Mi-aş dori să mai pot citi în acest mod. După ce mi s-a explicat cum se foloseşte dispozitivul a fost foarte simplu. Paginile se derulau uşor, iar poveştile se terminau dintr-o dată.
           Am descoperit o nouă modalitate de a citi şi mi-aş dori să mai repet această experienţă!
Vodoiu Antonia
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu