joi, 29 august 2013

Carte tradiţională, on-line sau e-book? - Paunescu Anda (Targu Jiu)

Din cele trei opţiuni de a citi o carte eu aş alege cartea tradiţională. Îmi place să simt mirosul paginilor, care arată istoria cărţii, coperta care arată despre ce este vorba şi chiar dimensiunea scrisului.
            O carte ne povesteşte despre prinţi sau prinţese, zâne până la dinozauri şi poveşti despre diferite monumente istorice.
Ador să merg la bibliotecă pentru că între miile de cărţi mă simt ca într-un basm de unde nu aş pleca.
Îmi place să citesc orice gen de carte, dar cel mai mult îmi place să citesc istorie pentru că aflu informaţii din trecut, de aceea nu aş da niciodată o carte tradiţională pe cea on line.
Cartea citită de mine “Ocolul pământului în 80 de zile” este o carte de aventură, unde nişte oameni simpli trec printr-o aventură fantastică.
E-reader-ul este un mod interesant de a citi pentru că nu are o lumină puternică, nu te dor ochii şi seamănă cu o carte în format tradiţional.
Dar totuşi dintre on-line, format tradiţional sau e-book aş alege tot cartea tradiţională!
Pentru mine acest proiect “E-lectura pentru mine?” a fost un lucru ce m-a făcut să înţeleg mai bine ce rol au cărţile în viaţa noastră.
 
Păunescu Anda
Clasa a V-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu