joi, 29 august 2013

Magia cartilor - Stoichiţescu Maria

           Numele meu este Maria şi m-am înscris la bibliotecă în proiectul E-lectura pentru mine? pentru că nimic nu se compară cu bucuria oferită de lectură.
În cadrul acestui proiect am avut de citit trei cărţi în trei formate diferite: tradiţional de pe carte, on line de pe intrenet şi un e-book de pe e-reader.
După  lecturarea  cărţilor  în  cele  trei  formate  propuse de bibliotecă pot spune  că mi-a plăcut să citesc o carte pe suport  tradiţional, pentru că îmi place să dau pagina şi să simt cum avansez în lectură atunci când paginile citite, devin mai multe decât paginile necitite.
Cartea Vampirii din Morganville“ a fost aleasă datorită pasiunii mele faţă de creaturile nemoarte, vampirii.
Cartea citită on line este dezavantajoasă pentru că a nu o poţi găsi mereu  pe internet, iar stând la calculator poţi să-ţi strici ochii şi coloana.
            Pentru a citi a astfel de carte este necesar să ai curent electric şi intenet.
  Cititul pe E-reader este avantajos pentru că este mic, cuprinde multe e-book-uri şi poti să citeşti de pe el uşor. 
 În concluzie cel mai mult mi-a plăcut să citesc pe suport tradiţional pentru că nimic nu se compară cu foşnetul paginilor.

Stoichiţescu Maria
Clasa a VI-a C
Şcoala Generală „Alexandru Ştefulescu” Târgu-Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu