duminică, 9 noiembrie 2014

Universul lecturii - Alexandra Gavrilescu (Tg Jiu - Gorj) - 2014

            Mereu mi-a placut sa citesc carti in mod traditional pentru ca online nu aveau imagini si era mult mai plictisitor. Nu e ca si cum ai da pagina cu pagina si ai avea mereu in minte intrebarea :Oare ce se va intampla in capitolul urmator?
           Sa vezi si sa nu crezi. Acum doua saptamani m-am inscris la concursul “E- lectura pentru mine” , iar la acest concurs am avut sansa sa citesc in mai multe feluri. Prima  data am citit cartea in format traditional, ceva obisnuit, apoi am citit cartea online, ceva obisnuit, dar nu prea des folosit. Ultima oara a trebuit sa citesc de pee reader, ceva neobisnuit. Era un mod nou de a citi. Chiar mi-a placut, dar am ramas la format traditional deoarece cred ca este cel mai palpitant mod de a descoperii universal cartilor, un univers in care lectura e soarele, iar planetele sunt numeroasele metode de a citi. Pentru mine cartea este o oportunitate foarte mare, si cred ca toti oamenii ar trebui sa o indrageasca.
               Cartea niciodata nu te plictiseste, niciodata nu se cearta cu tine si niciodata nu te invidiaza. Universul lecturii este locul in care planetele sunt partea interesanta, iar soarele i-a mai multe infatisari. Universul lecturii are cititori dornici de lectura la fel ca mine. Sunt mandra ca pot face parte din acest univers magic.
 
Gavrilescu Alexandra
clasa a VI-a C
Scoala Gimnaziala ”C. Săvoiu” Tg Jiu

 













































 

 
 

 

 

 
    
 
 
 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu