duminică, 9 noiembrie 2014

Lectura, perfecta in orice fel - Dumitru Stefania (Tg Jiu - Gorj) - 2014


         Numele meu este Stefania si, pentru mine, cartea e ca un dar pe care il poti deschide iar si iar. Citind, imi imbogatesc vocabularul, devin un om cult, ma dezvolt ca personalitate. Cititul imi largeste orizonturile, face bine sufletului si psihicului si, nu in ultimul rand, face viata mai frumoasa si mai usoara. Lectura lumineaza mintea omului si-i incalzeste sufletul. Cartea este un univers magic, o lume in asteptare, pe scurt, VIATA.
          In proiectul ” E-lectura pentru mine ?”, desfasurat la biblioteca, am citit o carte in mod traditional, o carte on line, de pe internet si un e-book de pe e-reader.
          Mie, la cartile in format traditional, imi place sa simt mirosul paginilor, iar cartea este mai usor de transportat, dar se poate rupe si este deja un mod invechit de a citi.
          Cartile on line nu mi-au placut prea mult deoarece calculatorul se poate descarca sau internetul poate sa nu functioneze. Lectura este, intr-adevar, mai usor de gasit, dar ne putem strica ochii daca stam foarte mult pe calculator.
          E-bookul mi-a placut cel mai mult deoarece este usor de transportat, poti sa instalezi ce carte vrei pe e-reader si, in plus, am observant ca nu mi-au oboist ochii atat de tare cand am citit-o.
          Mie mi-a placut foarte mult sa particip la acest proiect si as face-o cu placere si anul viitor.

 
Dumitru Stefania
Clasa a VI-a C
Scoala Gimnazială ”C. Săvoiu” – Tg Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu