duminică, 9 noiembrie 2014

Cititul - Mihai Bratu (Tg Jiu - Gorj) - 2014


             

Cartea reprezintă o sursă de inspirație. Citind înveți lucruri

utile, expresii, cuvinte noi şi te inspiri.

Citeşte! Citeşte mereu, creierul tău va deveni un

laborator de idei şi imagini, din care vei întocmi înţelesul şi filosofia vieţii.

Cartea mi-a plăcut deoarece acțiunea şi personajele erau

 interesante. Am ales această carte deoarece o aveam de ceva

 vreme dar nu am avut timpul necesar să o citesc.

 Îmi place să citesc de pe carte deoarece pot să citesc

oriunde şi oricând. Cartea mi-a trimis sentimentul de bucurie.

NU îmi place să citesc de pe calculator deoarece poți întâlni greșeli,  poți să-ți strici vederea sau nu găsești cartea dorită.

Mi-a plăcut să citesc de pe e-reader deoarece poți citi fără

Internet și nu afectează prea mult vederea.

 

Cel mai mult mi-a plăcut să citesc de pe carte.

 

Mihai Bratu

Clasa a IV-a C

Școala Generala ”Sf. Nicolae” Tg Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu