duminică, 9 noiembrie 2014

Cartea, cea mai importanta - Ghioc David (Tg Jiu - Gorj) - 2014


                            
           Pentru mine cititul este un mod prin care ma detasez de lume si zbor spre o lume lume magica plina de prieteni.
Eu am ales cartea “Coraline” de Neil Gaiman pe care am gasit-o in biblioteca.Cel mai placut lucru la  aceasta carte a fost actiunea si suspansul care sunt emanate prin fiecare pagina citita.
Cititul in format traditional este preferatul meu pentru ca poti simti mirosul de carte noua ,sa ai cartea mereu langa tine si a citi paginile este un mister.
            Povestirea citita de mine in format online a fost “Planeta pitica” de Adina Popescu. In aceasta era vorba despre o planeta pitica care si-a gasit rostul.Cel mai mult mi-au placut personajele si faptul cum autoarea ne prezenta o lume unde planetele au suflet si sunt vii.
Cititul online nu a fost o intamplare noua pentru mine .Mie nu mi-a placut sa citesc online pentru ca nu poti simti cartea in mana ta, povestea sau cartea sunt gasite cu greu si nu iti ofera vreo satisfactie sau mister in timp ce citesti
             Pe E-reader am citit “Edward. Jurnalul unui hamster”care m-a fascinat cu fiecare pagina citita. Cititul pe E-reader este un mod usor de a citi, nu iti obosesc ochii, este foarte rapid si gasesti multe carti,dar are si dezavantajul ca nu isi permite toata lumea unul.
             In concluzie cititul traditional ramane preferatul meu,dar nici cel pe E-reader nu este departe. Cu siguranta voi participa la “E-lectura pentru mine” si la anul.

Ghioc David
Clasa a VI-a C
Scoala Gimnazială ”C. Săvoiu” – Tg Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu