duminică, 9 noiembrie 2014

Planeta cartilor - Moalfă Armand (Tg Jiu - Gorj) - 2014


                                            

Dintodeauna mi-a placut sa citesc o carte in  mod traditional, dar in viata mea a aparut ceva cu totul nou. Cititul pe mica tableta de citit carti, am crezut ca o pot manevra usor ca o tabletă, dar n-a fost asa. Dupa cateva incercari de a butona, am inceput sa ma pricep, iar apoi mi-am ales o carte. Piratii Fantoma se numea cartea. La inceput parea ca nu inteleg nimic din cartea aceea si am vrut sa ma dau batut. Dar parca am mai citit putin, iar cartea a inceput sa ma prinda, asa ca am continuat sa citesc.
Dupa ceva timp, obosisem, iar eu si colegii mei am hotarat sa plecam. Ajuns acasa, ma gandeam…poate ca…ar mai fi trebuit sa citesc putin pentru ca cititul pe ereader era foarte amuzant, mai ales cand trebuia sa apesi pe un buton ca sa poti trece la pagina urmatoare.
Mi-a placut sa citesc foarte mult pe ereader pentru ca de felul meu imi place sa traiesc in epoca moderna, dar acest mod de a citi nu influenteaza aproape de loc modul traditional, pentru ca nu este atat de mirific sa apesi pe un buton de pe ereader decat sa simti mirosul paginii noi de carte, pe care o dai cu mana ta.

 
Moalfă Armand
Clasa a VI-a C
Scoala Gimnazială ”C. Săvoiu” – Tg Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu