miercuri, 29 ianuarie 2014

Opiniile mele - Sofei Alexandra (Ticleni - Gorj)

Propriile mele opinii despre proiectul ”E-lectura pentru mine?”

Proiectul ”E-lectura pentru mine?” are ca scop familiarizarea copiilor, ca si mine cu lectura oferindu-ne posibilitatea de a citi pe trei suporturi diferite cum ar fi: traditional de pe carte, carti on-line de pe internet si folosind e-rederele de la bibliotecă.
Dupa ce am lecturat cartile de pe cele trei suporturi diferite pot sa-mi exprim ce inseamna pentru mine sa citesc in trei moduri diferite.
Părerea mea este ca daca iti place sa citesti si chiar iubesti acest lucru, iubesti cititul de pe orice suport oferit de biblioteca. Eu cum iubesc sa citesc povesti si romane asta mi-am si ales sa citesc la bibliotecă in cele trei modalitati. Fiecare suport isi are frumusetea lui, dar daca nu stii sa-l folosesti in folosul tau, ar putea fi putin mai complicat.
Mie îmi place sa citesc traditional de pe carte; este foarte relaxant sa citesti o carte, care te atrage in lumea ei de poveste. este minunat sa citesti de pe e-rederul de la biblioteca. acesta seamana foarte mult cu o tableta, dar si cu o carte traditionala, dar poate fi totusi si un dezavantaj: in timp ce citesti cartea aleasă e-readerul sa se stinga ca nu mai are baterie sau pur si simplu s-a stricat.
E frumos sa citesti carti si de pe calculator, dar exista si unele dezavantaje - poti pierde rândul când schimbi pagina saiu vrei sa o dai mai jos. Sunt fericita ca am participat la proiectul ”E-lectura pentru mine?” pentru ca am avut ocazia sa citesc de pe trei suporturi de carte si va indemn si pe voi sa mergeti la biblioteca si sa cititi foarte mult pentru a avea un vocabular foarte bine dezvoltat.


Sofei Alexandra (Ticleni - Gorj)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu