marți, 28 ianuarie 2014

E-lectura pentru mine - Calin Dorina (Turburea - Gorj)

Buna,

Numele meu este Calin Dorina si vreau sa va spun cum am ajuns sa iau parte la acest proiect - doamna bibliotecara a venit cu propunerea sa participam la proiectul ”E-lectura pentru mine?”. Gandindu-ma ca va fi interesant am ales sa spun Da. Apoi am aflat ca trebuie sa citim carti in trei moduri diferite - traditional pe carte, pe calculator sau pe e-reader, dupa care sa ne spunem parerea cum ne-a placut cel mai mult. Cartea pe care am citit-o a fost Ulita copilariei si a fost cea mai trista poveste pe care am citit-o vreodata, in care un copil avea ca prieten - ulita.
Am observat ca se poate intampla daca iti doresti sa citesti o carte sa nu o gasesti la bibliotecă; la cititul pe calculator poti ramane fara curent sau sa n-ai intrenet, iar pe e-reader iti obosesc ochii. Desi imi place sa stau toata ziua pe internet, cel mai bun mod de a citi o carte este cel traditional.

Calin Dorina (Turburea - Gorj)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu